.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آخرین شنیده ها از تغییرات در استانداری مازندران
شنیده ها حاکی از آن است که تغییرات در مدیران حوزه ستادی استانداری مازندران جدی بوده و طی روزهای آینده انجام خواهد شد. گفته می شود عمده این تغییرات در ...
آخرین شنیده ها از تغییرات در استانداری مازندران

شنیده های خبرنگار شمال نیوز حاکی از آن است که تغییرات در مدیران حوزه ستادی استانداری مازندران جدی بوده و طی روزهای آینده انجام خواهد شد.

* شنیده می شود رایزنی برای تصدی مدیرکلی دفتر امور اجتماعی استانداری مازندران در حال انجام است. گفته می شود علی رغم اینکه با چند نفر برای قبول این سمت صحبت هایی شده است اما هیچکدام از این گزینه ها پاسخ مثبتی نداده اند.

* شنیده می شود میرقدیر رضایی دبیر شورای تامین استان مازندران قرار است به عنوان فرماندار چالوس معرفی شود. ظاهرا حمایت تلویحی امام جمعه چالوس به برخی اما و اگرها پایان داده است.

* شنیده می شود پس از اینکه بحث تغییر فرمانداران کلید خورد یکی از نمایندگان قائمشهر در مجلس شورای اسلامی به شدت به دنبال تغییر فرماندار این شهرستان است. با این حال خبرهای رسیده از قائمشهر حکایت از آن دارد که امام جمعه این شهر از قلی زاده حمایت کرده و خواستار ابقا وی است. استاندار نیز در دو راهی امام جمعه و نماینده مجلس مردد مانده است.

* پس از اینکه بحث تغییر فرمانداران جدی شد شنیده می شود تغییر فرماندار آمل با نگرانی هایی همراه است. این در حالی است که احتمال تنش در این تغییر وجود دارد هرچند سایه قناعت نیز در این تغییر کمی سنگینی می کند.

* حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی که به عنوان یکی از گزینه های مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران مطرح است امروز برای انجام مصاحبه به تهران سفر کرده است. با این حال علی رغم تاکید نماینده ولی فقیه و استاندار ، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر گزینه دیگری اصرار دارد.

* شنیده می شود با توجه به رایزنی عیسی هاشمی معاونت عمرانی استانداری برای حضور و قبول مسئولیت در مرکز و همچنین بحث معاونت عمرانی دادبود در استانداری گلستان عملا روح کار در این حوزه از استانداری وجود ندارد.

* شنیده می شود رئیس سازمان انتقال خون ایران طی چند روز آینده تغییر خواهد کرد. تلاش خبرنگار شمال نیوز برای تکمیل این خبر ادامه دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 بهمن 1388
امیدوارم برای آمل فرمانداری در شان و شایستگی شهر آمل انتخاب شود.
نا شناس 29 بهمن 1388
طاهایی که اومد گمان کردیم معرکه ای درمدیریت های مازندران براه می افته چون سوابق ایشان این انتظارروایجاد کرده بود.ولی برای یک مدت هم خوش خیالی عالمی دارد.
نا شناس 30 بهمن 1388
ما شنیدیم حسین محمدی کارشناس مالی نوسازی وتجهیز مدارس با توسل به آقای صلاحی(کاندیدای سابق استانداری مازندران) و وساطت ایشان با آقای هاشمی ثمره چشم به مدیرکلی ارشاد دوخته است
شایگان 2 اسفند 1388
واقعا متاسفم
فرمانداری مانند قاسم احمدی که با عملکرد بالا و خوبش توانست رای دوم نوشهر و چالوس را در انتخابات مجلس شورای اسلامی کسب کند در دانشگاه تدریس می کند و ما از این مدیر توانمند که در دوران تاسف بار استانداری شفقت تعویض شد در سطوح مدیریتی استفاده نمی کنیم
پیام طاهریان 2 اسفند 1388
نسبت درجه 1 فامیلی آقای استاندار با نماینده نوشهر و چالوس موجب حضور قدیر رضایی در چالوس است نه امام جمعه بنده خدا
این اصلاح طلب کسی را به فامیل استاندارش تحمیل کرده است که حرف گوش کنش در چالوس باشد و همه می دانند و اگر این پست را نگذارید معلوم است که شما هم یکجای کارتون می لنگد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.